Re: Dysk LAN

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 14 Mar 2008 - 12:39:25 MET

Dnia Fri, 14 Mar 2008 11:48:16 +0100, Mikaichi napisał(a):

> I co by mi to dalo w niegigabitowej sieci?

Niewiele. Inna sprawa, że obudowa z szybkim ethernetem ma szybszą
elektronikę, coby nadążyć za transferem zbliżonym do tego osiąganego
przez dysk podpięty lokalnie tasiemką. Bo może Twój problem nie leży
wcale w złej sieci, tylko w kiepskiej obudowie.

> Z ciekawosci pytam, bo mozeby dalo "bo tak" ;)

Do pary trzeba by kupić gigabitową kartę sieciową. Zresztą większość
płyt głównych sprzedawanych w ciągu ostatniego roku-dwóch ma ją już
wbudowaną. Tak czy tak, kupno obudowy wyposażonej w tragicznie powolne
złącze 100 Mbit zawsze wydawało mi się nieporozumieniem. Zwłaszcza jeśli
na dokładkę nie pozwala ona na zapis plików o wielkości > 4 GB, a takie
ograniczenia ma większość tanich obudów...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/