Re: Urzadzenia wielofunkcyjne?????

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 13:57:08 MET

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:xsccgxdwyxwo.qfw7inltvs2e$.dlg@40tude.net...

> Nie zmieniaj tematu tylko odpowiedz na pytanie

To jest właśnie ta odpowiedź. Napisałeś " Tusze i tonery startowe ZAWSZE są
mniejszej pojemności niż tusz czy toner kupowany oddzielnie". A skoro toner
startowy też możesz kupić oddzielnie, to słowo ZAWSZE jest tu nie na
miejscu.

Możesz t potraktować jako wykręt, ale drukarek do których nie ma mniejszych
ładunków startowych jest tak dużo, że nie chce mi sie ich wypisywać. Na
przykład atramentówki z osobnym pojemnikiem do każdego takie jak Canon serii
3xxx, 4xxx i 5xxx, HP 6xxx, 7xxx i Kxxx. Dolicz Epsony. W laserówkach jest
tego tak dużo, że nie chcę mi się wymieniać.

Ogólnie jest taka prawidłowość, że mniejsze tonery i tusze startowe stosuje
się w urządzeniach kierowanych do początkującego klienta.