Re: Domowe centrum rozrywkii

Autor: Kret z domu <maytki(malpa)_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Mar 2008 - 23:15:24 MET

Użytkownik "MarkX" <markx@op.pl> napisał w wiadomości
news:fr4bfb$nij$1@news.onet.pl...

> Pytanie jest takie. Czy sa juz jakies rozwiazania, ktore pozwalaja na
> osiagniecie IDEALNEGO pulpitu na ekranie TV? Zatrzymalem sie na etapie
> svhs, gdzie obraz przerzucony, a w szczegolnosci pulpit wygladal
> tragicznie. Jak na razie wpadl mi do glowy pomysl z jakas karta
> graficzna HD + TV HD i spiac to jakims kabelkiem ,tyle ze nie wiem jak
> to bedzie wspolgrac w praktyce. Nawet nie wiem jak dokladnie googlowac,
> czego szukac. W gry nie gram. Chodzi glownie o internet, multimedia.
> Laptop maly, ale czasami warto obejrzec cos na duzej przekatnej, a na
> [...]

Nie za bardzo cię rozumiem ale ja mam to tak zrobione:
Na ścianie wisi TV LCD do którego jest podpięty komp (w obudowie SSF), obok
kompa jest router wifi i modem do neo w jednym, obsługuje to wszystko (TV,
komp, satelita, wzmacniacz, dvd) pilotem logitecha 525. Do kompa można by
jeszcze spokojnie podpiac klawiaturę i mysz bezprzewodową... ale troche
ruchu nie zaszkodzi :)

Co do rozdzielczości TV to obecnie chyba każdy LCD wyświetli 1024x768, a te
dobre to i 1920x1080.....

--
Pozdrawiam
Przemek - maytki(małpa)o2.pl