Re: Czy Vista jest rzeczywiscie taka beznadziejna?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 12 Mar 2008 - 23:18:18 MET

Maciek - Wally pisze:
> A na jakim sprzęcie? Nadal masz nx7400

Tak, nadal na tym laptopie pracuję, ale Vistę mam na stacjonarnym (X2
4800+, 2 GB RAM, HD3850). Na HP instalowałem tę samą Vistę (Business z
MSDN) na krótko po premierze i sprawowała się bardzo dobrze, o ile
mogłem to ocenić po dość krótkim czasie użytkowania. Musiałem jednak
powrócić do XP z pewnych względów. Jednym z nich był zauważalnie krótszy
czas pracy na baterii, ale myślę, że dużo się w tej kwestii zmieniło do
tej pory (to było dosłownie kilka dni po premierze pierwszej oficjalnej
wersji).

> znajomy chce zainstalować ten system na nx7300, C2D T5500 i 1GB RAM i
> się mocno zastanawia...

Jeśli ma dostęp do MSDN to niech najpierw spróbuje, czy ten system
spełni jego oczekiwania. Ja mogę jedynie powiedzieć, że nie powinno być
żadnych problemów z instalacją i sterownikami (tak było u mnie).
Osobiście bym się nie przerzucał z XP na laptopie póki co, w końcu za
tamten system też się zapłaciło (w cenie komputera). Co innego w
przypadku nowego komputera - wtedy Vista to już dobry wybór.

--
_PSYLO_     |  http://www.cafepc.pl
GG:5563748  |  http://www.psylo.xin.pl