Domowe centrum rozrywkii

Autor: MarkX <markx_at_op.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 23:07:53 MET

Mam obecnie stacjonarny kopmuter i TV 32 cale CRT (dobry ale jednak nie ma
HDMI). Planuje to wywalic i zrobic tak, zeby jak najmniejszym nakladem
gratow (miejsce) zrobic w domu centralne miejsce rozrywki.
Stacjonarny komputer bedzie zastapiony laptopem. Co do telewizora, to pewnie
bedzie musial byc jakis w wyjsciem HDMI.

Powiem o co chodzi. Mam male mieszkanie. Komp stacjonarny w jednym, tv w
drugim pokoju. Nieraz posluchalbym sobie radia internetowego w drugim
pokoju. Chce miec max. wygode. A wiec po pierwsze laptop z WIFI. Tyle, ze
nie bardzo mi sie usmiecha siedziec z lapkiem np. w lozku. Pomyslalem sobie,
ze dobrze byloby przerzucic obraz na TV. Wtedy bezprzewodowa mycha w dlon,
jakies bezprzewodowe sluchawki (ostatecznie kabel jak jakosc bedzie
tragiczna) i wygodnie sobie przegladam np. internetowe stacje radiowe na
moim duzym TV.

Pytanie jest takie. Czy sa juz jakies rozwiazania, ktore pozwalaja na
osiagniecie IDEALNEGO pulpitu na ekranie TV? Zatrzymalem sie na etapie svhs,
gdzie obraz przerzucony, a w szczegolnosci pulpit wygladal tragicznie. Jak
na razie wpadl mi do glowy pomysl z jakas karta graficzna HD + TV HD i spiac
to jakims kabelkiem ,tyle ze nie wiem jak to bedzie wspolgrac w praktyce.
Nawet nie wiem jak dokladnie googlowac, czego szukac.

W gry nie gram. Chodzi glownie o internet, multimedia. Laptop maly, ale
czasami warto obejrzec cos na duzej przekatnej, a na kolejnego grata w
postaci monitora LCD 22 cale, szkoda mi miejsca i kasy.

pozdrawiam
MarkX