Re: pyt w spr drukarek PIXMA ip4500 / ip3500

Autor: .B:artek. <maila_at_nie.ma.i.nie.bylo.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 20:51:21 MET

karkow wyskrobał(a):
> witam,
> jestem zainteresowany kupnem drukarki - pixma ip4500 lub ip3500. Czy
> mozecie powiedziec co producent standardowo oferuje z tymi drukarkami
> - chodzi mi przede wszystkim o tusze (czy sa to startery czy moze
> pelen komplet pelnych tuszy)? Na Allegro wyszukalem wiele ofert typu
> tusze gratis ale powatpiewam czy to nie jest standard oferowany przez
> producenta.
> A poza tym co sadzicie o powyzszych drukarkach? Jak sprawuja sie
> zamienniki? pozdrawiam

Kupiłem IP4500. W komplecie wszystkie tusze czyli czarny + 4 kolorowe. Co
rozumiesz przez startery? Kolorowe do dziś są prawie pełne (od 2 miesięcy),
czarny skończył się po wydrukowaniu ok. 400-500 stron. Wyglądają na
normalne. Brak kabla USB. Ogólnie jestem BARDZO zadowolony zarówno z samej
drukarki, jak i sterowników i tuszów. Wcześniej miałem tanie HP DJ.

--
.B:artek.