pyt w spr drukarek PIXMA ip4500 / ip3500

Autor: karkow <kar.kowWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 19:28:45 MET

witam,
jestem zainteresowany kupnem drukarki - pixma ip4500 lub ip3500. Czy mozecie
powiedziec co producent standardowo oferuje z tymi drukarkami - chodzi mi przede
wszystkim o tusze (czy sa to startery czy moze pelen komplet pelnych tuszy)? Na
Allegro wyszukalem wiele ofert typu tusze gratis ale powatpiewam czy to nie jest
standard oferowany przez producenta.
A poza tym co sadzicie o powyzszych drukarkach? Jak sprawuja sie zamienniki?
pozdrawiam