Re: pyt w spr drukarek PIXMA ip4500 / ip3500

Autor: JRc <fuck-the_at_spamers.com>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 20:47:26 MET

karkow napisał(a):
> witam,
> jestem zainteresowany kupnem drukarki - pixma ip4500 lub ip3500. Czy mozecie
> powiedziec co producent standardowo oferuje z tymi drukarkami - chodzi mi przede
> wszystkim o tusze (czy sa to startery czy moze pelen komplet pelnych tuszy)? Na
> Allegro wyszukalem wiele ofert typu tusze gratis ale powatpiewam czy to nie jest
> standard oferowany przez producenta.
> A poza tym co sadzicie o powyzszych drukarkach? Jak sprawuja sie zamienniki?
> pozdrawiam

Witam,

Odnośnie IP4500 - do nowej drukarki jest komplet oryginalnych tuszy.
Każdy z nich ma mikrochipa, który współgra z drukarką i przesyła jej
dane dotyczące poziomu tuszu i bez nich drukarka nie będzie drukować.

Zamienniki są bardzo tanie (ok. 5zł za jeden kolor), ale nie posiadają
owych mikrochipów - trzeba się trochę "nagimnastykować" żeby wszystko
było z nimi ok (na zamiennikach dane o poziome tuszu pokazywane przez
drukarkę nie będą adekwentne do faktycznego stanu).

Ogólnie wydruk z drukarki i jej praca bardzo dobra, ale wielki minus za
efekt wykończeniowy (luźne - sprawiające wrażenie jakby nie były
dopasowane do owego modelu wysuwane klapy podtrzymujące papier)

Pozdr

--
JRc