Re: Laczenie sie z internetem przez cudzy otwarty ruter bez jego wiedzi to kradziez ?.

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 18:45:54 MET

Heraklit pisze:

> Nie możesz wyjść poza schemat myślowy... Być może prawniczy "bełkot"

Cóż, moja wina, że wychowałem się na ideałach państwa prawa, a nie na
ideałach państwa policyjnego w interpretacji Berii, którym najwyraźniej
hołdujesz ty.

> pozwala na różne zachowania i jeszcze je usprawiedliwia. Jednakże jest
> jeszcze coś takiego jak zwykłe poszanowanie drugie człowieka i jego
> własności.

Własność nie jest naruszana. Ani nawet posiadanie.

> toż to prawniczy bełkot: "...swoją niekompetencję te tajne dane
> publicznie udostępnisz...".

W którym miejscu to jest "bełkot"?

Poczytaj sobie ustawę o ochronie informacji niejawnych - obowiązek
przestrzegania tajemnicy spoczywa wyłącznie na tych, którym ta tajemnica
została zgodnie z przepisami tejże ustawy powierzona.

Innymi słowy jeśli jesteś tajnym agentem i zgubisz w autobusie swoją
tajną teczkę, a ktoś ją przeczyta i wyśle do prasy, to konsekwencje
ujawnienia informacji poniesiesz ty.

[ciach]

> Dziur w skarpetach to może nie masz, ale słoma to na pewno Ci wychodzi.

Też nie. Masz ciekawe zwyczaje odzieżowe.