Re: Laczenie sie z internetem przez cudzy otwarty ruter bez jego wiedzi to kradziez ?.

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 15:15:15 MET

Heraklit pisze:

> Po pierwsze - W moim domu to Ja decyduję, czy mam zamknąć drzwi, czy też
> nie.

No i decydujesz. I ponosisz konsekwencje tych decyzji.

> Po drugie - otwarte drzwi nie są zaproszeniem, by wejść bez mego
> pozwolenia.

Nie są też zakazem.

> Życie jest bogatsze w zdarzenia niż Twe skarpety w dziury. Gdyby Twój

No na pewno, bo w odróżnieniu od ciebie ja w dziurawych skarpetkach nie
chadzam.

> intelekt choć trochę okazywał oznak życia to "uchwyciłby", że dotyczy
> absurdu prawniczego i konsekwencji z jego interpretacji:

To nie jest absurd prawniczy tylko ignorancja niektórych użytkowników
sieci radiowych. I to mimo trąbienia w mediach, że należy zabezpieczać.

Przez analogię: jeśli masz dostęp do jakichś tajnych informacji, to masz
obowiązek tej tajności pilnować/przestrzegać. Natomiast jeśli przez
swoją niekompetencję te tajne dane publicznie udostępnisz, to "bekniesz"
za to ty, ale nie ten, kto się z nimi zapoznał czy przekazał do mediów.

Reasumując: jak nie potrafisz poprawnie skonfigurować tak strasznie
zaawansowanego urządzenia, jak punkt dostępowy W-LAN, to zatrudnij fachowca.

Jesteś kompletnym ignorantem.