Re: szemrana pamięć czy niekompatybilność?

Autor: <Zawias>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 07:44:53 MET

On Tue, 11 Mar 2008 00:49:36 +0100, "maX"
<aver@_out_of_spam_interia.pl> wrote:

[...]

>Znacznie lepszym źródłem informacji w tego typu kwestiach jest z reguły
>instrukcja dołączona do płyty głównej (jeśli nie masz to ściągnij najnowszą
>wersję ze strony MSI)

tak, ale sięgnąłem po instrukcję właśnie teraz, kiedy zaczał się
kłopot - i piszą tam, że płyta obsługuje kości 8-bankowe, 1- i
2-stronne

[...]

>Tzn. z jednym modułem też nie chce startować ? Spróbuj wystartowac z
>częstotliwością ustawioną na minimum (133 (266DDR) MHz).
>BTW wstawiłeś pamięci prawidłowo ? (one nie sa symetryczne). Może któreś
>gniazdo w płycie jest walnięte. Spróbuj pojedynczy moduł w kazdym slocie
>osobno

tak - każdy układ w każdym slocie, po 1 na raz

[...]

>Przed zakupem warto dogadać się ze sprzedawcą n/t wymiany / zwrotu w razie
>niekompatybilności. Teraz to już tylko dobra wola i / lub "dodatkowa dopłata
>za fatygę".

masz rację, ale kompletnie nie spodziewałem się problemów
w każdym razie dzięki za odpowiedź

--
pozdrawiam
Zawias