Re: Prośba o potwierdzenie opinii [kupno zasilacza]

Autor: Roki <rokikulesza_at_wp.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 02:09:03 MET

A ja się tak zastanawiam nad sprawą tych zasilaczy.
Wcześniej miałem jakiegoś Codegena, teraz mam Modecom Fell II 350W.
Nie zdarzyło mi się jeszcze nigdy nic przykrego od strony zasilacza. Kompa
mam na maksa podkręconego, chodzi praktycznie cały dzień i nic się nie
dzieje.
Wiem, że mam szczęście i ludziom całe kompy się palą ale właściwie to nie
znam nikogo komu by się coś takiego przydarzyło - jedynie to na grupie
wyczytane przypadki.
Skąd więc taka niechęć to tanich zasilaczy?