Re: Beznadziejnie matowy obraz HDTV

Autor: <ddusinfo_at_gmail.com>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 14:35:57 MET

On Mar 10, 10:20 am, "sampaaa" <sampa...@polos.org> wrote:
> Pobrałem z sieci dema róznych producentow filmików w jakości HDTV 1920x1080
> [ciach]
> Probowalem ustawic nawet jasnosc i nasycenie na maxa ale dalej jest wrazenie
> ze obraz jest malo kontrastowy i przeslania go lekka biała mgła.

Jesli korzystasz z kodekow ffdshow (Klite, ACE codecs pack) to taki
efekt daje ustawienie YUV w wyjciu wideo, przestaw typ kolorow z YUV
na RGB - powinno ci 'odmatowiec' obraz. Nie pamietam gdzie to sie
ustawialo w opcjach - musisz poszukacj dokladnie, na pewno tak bylo
jak korzysta sie z kodekow ffdshow.

Pozdrawiam