wku#$@# wentylatory !

Autor: Darek <bez_at_maila.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 09:08:21 MET

Mam barebona MSI Hetis, ma on "swoje" chłodzenie. Na procesorze prescotta P4
2,4 jest radiator i dwa wentylatory 40x40.
A że procesor się grzeje to trochę wentylatory wyją mimo, że mają regulację
obrotów.

Mam wrażenie, że wymiana by pomogła. Niestety kropelka oleju nic nie dała.
Szlag mnie trafia bo kupić tego chłodzenia się nie da. A dopasować inne
wentyle 40x40 i zlutować je razem też nie będzie łatwo.

Czy naprawdę te wentylatory są nie naprawialne ?