Re: wku#$@# wentylatory !

Autor: tommy <madoleo_at_o2.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 10:46:10 MET

> Mam wrażenie, że wymiana by pomogła. Niestety kropelka oleju nic nie dała.
> Szlag mnie trafia bo kupić tego chłodzenia się nie da. A dopasować inne
> wentyle 40x40 i zlutować je razem też nie będzie łatwo.

Obawiam sie, ze naprawianie nic nie da. Mialem barebona Shuttla (tez P4) i
od nowosci potrafilo halasowac jak maly odkurzacz. Pozostaje Ci tylko
wymiana chlodzenia na cos innego(moze da sie wcisnac jakies pasywne?). Jak
nie masz miejsca na wentyl to moze warto wyciac od gory otwor na wentylator
12cm.