Re: Gdzie odzyskac dane (Wawa)?

Autor: Escorpion <escorpion_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 00:25:22 MET

Feromon <feromon@wp.pl> napisał(a):

> Szkoda, że nie mieszkam w Warszawie.
> Na pocieszenie historia prawdziwa.

> Znajomy. Bardzo ważne dane. Typu baza klientów itp.
> Dysk pada. Ja stwierdzam, że mój komp go nie widzi - nie dam rady.
> Znajduję firmę. Znajomy idzie i słyszy 1000 być może. Za 3 dni po diagnozie
> słyszy 1500.
> Decyduje się zrezygnować. Znajduję inną firmę, "studencką". Zrobia za 500
> ale trzeba im dysk czysty przynieść.
> Znajomy kupując dysk "zwierza się" sprzedawcy. Ten oferuje odzyskanie za
> 200.
> [...]

Dzieki za rade. Ja juz "zwierzylem" sie sprzedawcy u ktorego kupowalem tego
Maxtora, ale on od razu stwierdzil, ze moga tylko odeslac dysk w ramach
gwarancji i dostane nowy, ale odzyskiwaniem danych sie nie zajmuja :(

Te firmy odzyskujace dane to bedzie ostatecznosc. Poki co, czy mozecie polecic
jakiegos sprawnego informatyka z Wawy, ktory chcialby zarobic?