Re: Gdzie odzyskac dane (Wawa)?

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Mar 2008 - 23:53:12 MET

Użytkownik "Escorpion" <escorpion@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:fr0uak$453$1@inews.gazeta.pl...
> To co piszesz jest bardzo pocieszajace :) Mam nadzieje, ze to tylko awaria
> kieszeni. Nie mam niestety gdzie podpiac samego dysku (uzywam tylko
> laptopa).
> Dzwonilem do kilku "informatykow", ale jakos zaden nie chcial sie tym
> zajac :(

Szkoda, że nie mieszkam w Warszawie.
Na pocieszenie historia prawdziwa.

Znajomy. Bardzo ważne dane. Typu baza klientów itp.
Dysk pada. Ja stwierdzam, że mój komp go nie widzi - nie dam rady.
Znajduję firmę. Znajomy idzie i słyszy 1000 być może. Za 3 dni po diagnozie
słyszy 1500.
Decyduje się zrezygnować. Znajduję inną firmę, "studencką". Zrobia za 500
ale trzeba im dysk czysty przynieść.
Znajomy kupując dysk "zwierza się" sprzedawcy. Ten oferuje odzyskanie za
200.
Udało mu się, dostał "plus premia" 300 zł. Dane 110% odzyskane.

Wniosek? Zwierzaj się!!

Feromon

PS. Nie wiem co zrobiła firma pierwsza, ale dysk był po ich "diagnozie"
widzialny dla komputera.