Re: Gdzie odzyskac dane (Wawa)?

Autor: Escorpion <escorpion_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 09 Mar 2008 - 16:04:52 MET

Psychotrop vel Grzesiek \Laska\ Lasocki <psychotrop_sp@op.pl> napisał(a):

> czy to jest maxtor w kieszeni i w kieszeni go za każdym razem podpinałeś ?
> jeśli tak, to wyciągnij go z kieszeni i wepnij bezpośrednio do kompa.
> dwóch kumpli tak miało - uwaliła im się kieszeń maxtora, a dyski były ok.

Tak, nie wyjmowalem go z kieszeni, bo nie chcialem stracic gwarancji (jest
plomba na śrubie).

To co piszesz jest bardzo pocieszajace :) Mam nadzieje, ze to tylko awaria
kieszeni. Nie mam niestety gdzie podpiac samego dysku (uzywam tylko laptopa).
Dzwonilem do kilku "informatykow", ale jakos zaden nie chcial sie tym zajac :(