Re: Laczenie sie z internetem przez cudzy otwarty ruter bez jego wiedzi to kradziez ?.

Autor: Pawel <tetragon_wytnij__at_poczta.fm>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 23:11:26 MET

Użytkownik "Nodles" <noodles@elsat.net.pl> napisał w wiadomości
news:fqs7md$8c0$1@inews.gazeta.pl...
>. Ludzie wiedzą że mają zamykać samochód
> i mieszkanie a routera nie ? Prawnicy twierdzą że wejście do cudzego
> mieszkania
> przez niezamknięte drzwi nie jest zabronione.

Kilkadziesiat lat temu w krajach nie skazonych "komuna" ludzie nie wiedzieli
ze maja zamykac samochod. Nikomu obcemu do glowy nie przyszlo ze takim
niezabezpieczonym samochodem mozna bylo sobie pojezdzic. Dopiero po otwarciu
granic w krajach KDL dowiedzieli sie po co sa zamki w drzwiach. A ty pewnie
jestes jednym z takich ktorzy pomogli im to uswiadomic.

>Sąsiad wrzuca mi przez uchylone drzwi do mieszkania 100 zł. Ja biorę
>te pieniądze i wydaję. Ukradłem ? Nie wiem dlaczego on je wrzucił. Może
>wiatr ?

Ja nigdy bym tak nie postapil bo calkiem inaczej mnie wychowali rodzice i
prawo nie ma tu zadnego znaczenia

pozdr
P.
PS. Pamietaj zawsze o zamkach w drzwiach