Re: Laczenie sie z internetem przez cudzy otwarty ruter bez jego wiedzi to kradziez ?.

Autor: Noodles <noodles_at_poczta.elsat.net.pl>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 23:53:43 MET

Pawel pisze:

> Kilkadziesiat lat temu w krajach nie skazonych "komuna" ludzie nie
> wiedzieli ze maja zamykac samochod. Nikomu obcemu do glowy nie przyszlo
> ze takim niezabezpieczonym samochodem mozna bylo sobie pojezdzic.
> Dopiero po otwarciu granic w krajach KDL dowiedzieli sie po co sa zamki
> w drzwiach. A ty pewnie jestes jednym z takich ktorzy pomogli im to
> uswiadomic.

Ponieważ wypowiedziałem się na temat istniejącego stanu prawnego
w naszym kraju, a który to stan prawny jest niezgodny z twoimi
oczekiwaniami więc pewnie jestem złodziejem samochodów. Więc ty pewnie
jestes pedofilem.

> Ja nigdy bym tak nie postapil bo calkiem inaczej mnie wychowali rodzice
> i prawo nie ma tu zadnego znaczenia

Tylko że tu mowa nie o aspektach moralnych a raczej prawnych.

> PS. Pamietaj zawsze o zamkach w drzwiach

Pamiętam. Zawsze zamykam drzwi i zabezpieczam router. Bo Za drzwiami
czają się złodzieje a w sieci pedofile.