framer

Autor: <robson.m_at_poczta.fm>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 14:35:14 MET

Witam.
Od paru dni mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Logując sie
na stronę mBanku (logowanie) przekierowuje mnie na sex strony. Od paru
lat korzystam z komputera i nigdy mi sie to nie zdarzyło. Staram się
być ostrożnym w obsłudze komputera jeśli chodzi o strony dla
dorosłych. Czyściłem kompa Spybotem oraz AVG i nie pomaga. Na innym
komputerze wszystko jest ok. Jakim programem antywirusowym mogę
zadziałać. Proszę o pomoc. Nie mogę korzystać z konta a to mi bardzo
utrudnia chociażby płacenie rachunków. Proszę o możliwie pilną
odpowiedź. Nadmieniam, że nie znam sie zbyt mocno na komputerach i
fachowe wyjaśnienie sprawy mi nie pomoże.
Ps. Dziś już nawet klikając na niektóre linki w ulubionych
przekierowuje mnie na tego typu strony.

Z poważaniem
Robson