Re: framer

Autor: Paweł B. <botul1979_at_op.pl>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 16:20:10 MET

robson.m@poczta.fm pisze:
> Witam.
> Od paru dni mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Logując sie
> na stronę mBanku (logowanie) przekierowuje mnie na sex strony.
[cut]
> Ps. Dziś już nawet klikając na niektóre linki w ulubionych
> przekierowuje mnie na tego typu strony.

Ja bym proponował format i reinstalację systemu. Dzisiejsze
trojany/rootkity potrafią bardzo mocno zagnieździć się w systemie,
dezaktywować programy antywirusowe, itd...
Nie warto ryzykować, zwłaszcza, że jak sam napisałeś loguujesz się do
banku i dzieją się cuda. Możliwe, że już naraziłeś się na wyciek swoich
danych do logowania.
Cudowanie z przeglądarkami i skanowaniem systemu po takim czymś nie ma
sensu.
Przeinstaluj system, po instalacji Windows Update, antywirus (choćby
darmowy Avast) i zainstaluj jakąś alternatywną przeglądarkę - Opera
(plecam) lub Firefox.

Pzdr.

--
Paweł B.