> Byle jaką z nowych. Każda, nawet najtańsza, w zupełności wystarczy do
> obsługi efektów Visty. Jedynym wymogiem jest sprzętowe wsparcie dla
> odpowiedniej wersji Shader Model, z czym nie ma problemów już od
> dłuższego czasu. Historie o nie-wiadomo-jakich wymaganiach to mit.
>
Wymagania były spore, ale na czas przed premierą OSa. Obecnie każdy
sprzęt, o ile nie jest kupowany wyłącznie pod kątem ceny lub pracy
stricte biurowej, będzie odpowiedni. Tak samo z grami - kupujesz nowość
- pewnie nie pójdzie na średnim sprzęcie, za rok-dwa na sprzęcie za ta
samą cenę już ruszy...
W sumie to do teraz wymagania Windowsa są spore w porównaniu do
możliwości/alternatywnych systemów.
Received on Fri Mar 7 13:00:07 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 07 Mar 2008 - 13:51:04 MET