Re: Karta graficzna do Visty

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 12:44:24 MET

inst4nce pisze:
> Jaką polecacie kartę graficzną do Visty? Nie zależy mi na grach, tylko
> chcę żeby okienka Visty płynnie się otwierały i dobrze działały
> aplikacje biurowe, internetowe itp. Komputer: Intel Core2 Duo E6550 2,33
> GHz, 2 GB RAM, płyta ASUS z chipsetem i946 + ich7.

Byle jaką z nowych. Każda, nawet najtańsza, w zupełności wystarczy do
obsługi efektów Visty. Jedynym wymogiem jest sprzętowe wsparcie dla
odpowiedniej wersji Shader Model, z czym nie ma problemów już od
dłuższego czasu. Historie o nie-wiadomo-jakich wymaganiach to mit.

--
_PSYLO_     |  http://www.cafepc.pl
GG:5563748  |  http://www.psylo.xin.pl