Re: klawiatura bezprzewodowa: wejscie do biosu i dodatkowe przyciski

Autor: gonzo <gonzo_at_muppetshow.org.invalid>
Data: Fri 07 Mar 2008 - 13:01:10 MET

Mich@l wrote:

> To o czym piszesz nie jest cechą klawiatur bezprzewodowych ale cechą
> klawiatur podłączanych przez USB. Należy włączyć w BIOSie wsparcie dla
> klawiatur USB (oczywiście po uprzednim podłączeniu klawiatury na PS/2).

niestety, w biosie nie mam takiej opcji. płyta za stara. nie ma gniazd
usb, używam dodatkowego kontrolera. w sumie nic dziwnego, że klawiatura
dopiero widoczna jest w systemie. miałem nadzieję, że płyta potrafi się
z kontrolerem "dogadać" by wspierać usb już przy starcie komputera.

> Powinny działać od razu.

ok, sprawdziłem z systemem xp i faktycznie działa.

pozdrawiam,
gonzo