Re: Prosba o ocene zestawu

Autor: ledres <lost2malpa_at_opkropka.pl>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 08:26:10 MET

qwerty wrote:

> Jeżeli będą to nowsze gry, to 19" jest za duży. Widać wyraźnie pixele,
> przez co trzeba włączać AA.

Siostra ma maly telewizor, wiec chce miec 19 cali zeby filmy ogladac. A
na starszych grach pikseli nie widac? No i chyba na nowym sprzecie da
rade wlaczyc AA?

> Jak do gier to:
> C2D, 2 GB ramu (jak starczy pieniążków to 4 GB), 8800GT, płyta gigabyte
> (ostatnio ta firma ma u mnie plus), dysk samsunga (tyle GB ile ci
> starczy), zasilacz - coś firmowego (listę znajdziesz w archiwum).
> Składaj w innym sklepie - będzie taniej.

A czemu C2D? AMD nie wyjdzie taniej? Dyski zawsze kupowalem Seagate -
czy Samsung jest teraz w tej dziedzinie lepszy?

> Bo koszty produkcji panoramy są mniejsze.

Czyli ogolnie ten model panoramy o ktorym pisalem warto brac, wszystko z
nim ok?

Dzieki za odpowiedz.

pzdr. jijomo