Re: Toshiba 420CDT - mozna cos zrobic?

Autor: Ann <brak_at_adresu.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 14:41:20 MET

Użytkownik " K" <kurt76.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fqgmr1$dco$1@inews.gazeta.pl...
> mam podlaczonego siemensa przez kabel com, wykupiony pakiet w simplusie
> 50mb/10zl, wgrana maszyne wirtualna java, emulator J2ME (microemu), opera
> mini 4 advanced i chodzi rewelacyjnie jezeli chodzi o szybkosc, a przede
> wszystkim 50mb wystarcza na 2-3 tyg. przegladania www :)

Chcialam dokupic Wi-Fi, ale musze jeszcze sprawdzic czy beda sterowniki pod
98. Tak czy siak sieciowke musze miec, zeby np. w domu sobie podlaczyc do
sieci. A oprocz tego, zeby sobie np. netowac w miejscach, gdzie maja Wi-Fi.
:-)
Na co patrzec przy zakupie takiej karty? Jest jakis parametr czulosci czy
cos?
A. Znalazlam dolaczany FDD! :-) Wiec teraz juz pojdzie z gorki.

Pozdrawiam
Ann