Re: Tani Laptop

Autor: PAw <mwpu_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 10:00:20 MET

On 3 Mar, 02:16, "Adam Zięba" <tech.soluti...@tf1.com.pl> wrote:

> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=ACER+LX.E870C.021http://www.proline.pl/shop.php?prodid=ACER+LX.E870C.028http://www.proline.pl/shop.php?prodid=ARISTO+360-010A
>
> Wszystkie bardzo dobre, tzn. bez rewelacji ale przyzwoite.
>
> Pracowałem na tym najtańszym, notebook jak notebook,
> jakość wykonania jak wszystkich tanich tak do 2tys.zł
> niezależnie czy to toshiba, hp czy inne g...
>
> Osobiście (ale już poza budzetem) polecam tego:http://www.proline.pl/shop.php?prodid=IBM+R61I-UV1DKPB
>
> Po pierwsze dlatego że nie panoramioczna, czytaj normalna,
> [...]

Osobiście nie polecam nowych IBM, czyli tego co obecnie produkuje
LENOVO - niestety większa awaryjność, a serwis taki sam jak w
przypadku Acera.
W takiej cenie polecałbym najprostsze, najtańsze HP - jeszcze trzyma
fason

http://www.skapiec.pl/site/cat/17/filtr/_371_0_0_0_0_0_0_0_0_0

Jeżeli nie musi jednak być fabrycznie nowy, to proponuję poszukać
czegoś z dawnych IBM z serii T - np z serii T42 - jak ktoś wcześniej
napisał. Będzie wyglądał jak nówka. :)
No i oczywiście - żadnych Acerów/Medionów/Californii Acces
Fujitsu Siemens w tej cenie także shit
Toshiba jest ok., ale nie mam rozeznania. Ewentualnie Asus, choć
zdania mogą być rozbieżne :)
A tutaj porównanie cen

http://www.skapiec.pl/site/cat/17/filtr/_0_0_0_0_0_0_0_0_5033_0

Pozdrawiam