Czytniki kart kryptograficznych

Autor: ***Einstein*** <einstein_2003_at_@o2.pl>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 09:38:13 MET

Witam
Dzisiaj dowiedziałem się że będę zmuszony do zakupu kolejnego czytnika kart
kryptograficznych, tym razem do płatnika, w którym konieczne staje się
korzystanie z podpisu elektronicznego. W chwili obecnej mam już jeden
czytnik TKE3 służący do podpisu przelewów do NBP, podpinany pod COM i
jednocześnie PS/2 na przejściówce. Zastanawiam się czy bezproblemowo mógłbym
podłączyć drugi czytnik np. SCR 3310 tym razem na USB. Wiem, najlepszym
rozwiazaniem byłoby zostawienie tylko 1 czytnika ale co wtedy z
oprogramowaniem ??

Pozdrawiam