Re: Tani Laptop

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 03 Mar 2008 - 21:28:14 MET

> Osobiście nie polecam nowych IBM, czyli tego co obecnie produkuje
> LENOVO - niestety większa awaryjność, a serwis taki sam jak w
> przypadku Acera.

z ciekawosci zapytam jakie to dolegliwosci trapia obecnie Lenovo w seriach
Rxx, Txx czy Xxx ?
bo ja sie zatrzymalem na etapie T60-T61 i nie zauwazylem wiekszej
awaryjnosci w porownaniu z poprzednimi modelami seri Txx.

co do serwisu to gorszego seriwsu niz Acera nie widzialem, ale ostatnio CSS
Beskidy serwisujace IBM/Lenovo dawaly w kosc niesamowicie o czym pisalem na
grupie. z informacji uzyskanej od Lenovo Polska, CSS Beskidy znajdowaly sie
od poczatku roku na okresie probnym i najprawdopodobniej firma im nie
przedluzy autoryzacji na serwisowanie komputerow na gwarancji:)
i cale szczescie bo od paru miesiecy przeginali strasznie.

na stronie lenovo byl link do autoryzowanych seriwsow i drugi poza CSS
polecali:)
podobno bezproblemowo zalatwiaja gwarancje, niewiem nie testowalem

--
pzdr
piotrek