Po podkręcaniu - wysoka temperatura

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 23:57:29 MET

Próbowałem sprawdzić ile może mój procesor może dać sie podkręcić,
okazało sie ze tylko 8% mocy zyskałem wiec nie warte słuchania wiatraków
zamieszanie, po przywracałem wszystko do ustawień standardowych jednakże
nadal utrzymuje sie wysoka temp. procesora. Napięcia zmieniałem ale
również przywróciłem do standardowych.
Miał 45 - 48*C w Idle, teraz mam w Idle 55*C. Nic nie było zmieniane. w
komputerze, ani nie jest nic zastawione - postawiłem tylko obok obudowy
(w odległości 3cm) dysk przenośny.