Re: Jaki mocny zasilacz a przy okazji cichy polecacie z chiefteków?

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 23:57:57 MET

Norbert pisze:
> W zwiazku z tym chce kupic nowy, mocniejszy ale np na allegro takie
> zatrzesienie modeli ze az glowa boli i nie wiadomo wlasciwie ktory czym
> sie rozni.

W pazdzierniku kupiłem sobie taki model, żeby zastąpić 5 letniego
chiefteca 360W:
Chieftec 550W (GPS-550AB-A)
http://www.komputronik.pl/Zasilacze_do_obudow/Chieftec/Zasilacz_do_obudowy_Chieftec_GPS_550AB_A_550W/pelny,id,41922/

> Wiem ze musi byc wydajny, cichy i miec na linii 22A.

Na jakiej lini musi mieć 22A? masz na myśli linię 12V?
Ten Chieftec ma 2 linie 12V, na jednej 16A a na drugie 18A. Wystarczy
nawet do crossfire i mocnego zestawu :)

Gdybyś kupowal to radze brać wersję BOX. Kilkanaście zł więcej niby...
ale masz za to oryginalnie opakowany i zapieczętowany w kartoniku w
fabryce. Masz niejako gwarancje, że nikt go nie zwracał do sklepu jako
wątpliwy egzemplarz. Także, podróby się częściej zdarzają wśród sprzętu
OEM, czyli luzem sprzedawanego.
Na allegro odradzałbym kupować akurat tak ważny komponent jak zasilacz,
ale zrobisz jak chcesz. :)

--
pozdrawiam
STranger