Re: Toshiba 420CDT - mozna cos zrobic?

Autor: Player <player_at_nooooooooooooooooooooooooo.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 20:26:25 MET

> 64 to maksimum, ktore mozna wlozyc?

hmm... patrzę na specyfikację to do Twojego tylko chyba 40MB, 420CDT jest o
2 lata starszy model od mojego 310CDT = P200MMX 64RAM TFT
http://www.toshiba-europe.com/bv/computers/products/notebooks/satellite310cds/product.shtm

http://www.toshiba-europe.com/bv/computers/products/notebooks/satellitepro420cdt/product.shtm

ale moze podejdzie więcej....

> Jaki masz system na nim?

win98SE i jako pamięć stosuje USBflash swietnie się spisuje ale mam USB!

> I powiedz mi jeszcze dlaczego w Biosie nie widac stacji CD? Nie mam
> dyskietki do Win98 a z plyty nie moge wgrac. Na dysk instalki tez nie
> wgram,

mam normalnie widoczne cd

> bo nie ma miejsca. :-) Ba. Zapomnialam, ze nie mam stacji FDD, bo przeciez
> tam sa wyciagane zamiennie z CD. :-)
> I co tu zrobic zeby miec system?

np podpinasz dysk do stacjonarnego i wrzucasz instalke win albo jakiegos
linuksa tylko ze najmniejsze tez wymagajš ramu!

> Moglabym kupic wiekszy dysk ewentualnie.. Tylko ktore beda pasowac? Znasz
> jakis sprawdzony model, ktory na pewno dziala w tej Toshibie?
> A moze podlaczyc jakis zewnetrzny?

po co większy dysk, ja mam jakis 6GB , całego lapka praktycznie NOWEGO!
z bateriš trzymajšcš 3h kupiłem za 50zł:)