Re: Toshiba 420CDT - mozna cos zrobic?

Autor: Ann <brak_at_adresu.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 19:23:08 MET

Użytkownik "Player" <player@nooooooooooooooooooooooooo.pl> napisał w
wiadomoœci news:fqe0qm$aqf$1@inews.gazeta.pl...
> do czegos
> więcej najważniejszy jest RAM i tu musisz wsadzic koœć ~64mega EDO
> (cięzko kupić i drogie)

64 to maksimum, ktore mozna wlozyc?
Jaki masz system na nim?
I powiedz mi jeszcze dlaczego w Biosie nie widac stacji CD? Nie mam
dyskietki do Win98 a z plyty nie moge wgrac. Na dysk instalki tez nie wgram,
bo nie ma miejsca. :-) Ba. Zapomnialam, ze nie mam stacji FDD, bo przeciez
tam sa wyciagane zamiennie z CD. :-)
I co tu zrobic zeby miec system?
Moglabym kupic wiekszy dysk ewentualnie.. Tylko ktore beda pasowac? Znasz
jakis sprawdzony model, ktory na pewno dziala w tej Toshibie?
A moze podlaczyc jakis zewnetrzny?

> info

http://resource.toshiba-europe.com/europe/computers/flyers/satellitepro/sate
llite_pro_420_e.pdf