Czy da się z DVD na FullHD?

Autor: sampaaa <sampaaaa_at_polos.org>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 12:48:21 MET

Nie wiem na jakągrupę mogłbym to rzucić wieć uznałem że to jeszcze sprzętowe
zagadnienie z pogranicza PC.
Mam na plytce DVD fajne dema filmow w Full HD (1920x1080). M am tv z obsluga
full hd i na razie tylko zwykle DVD z wyjsciem antenowym, cinch i chyba
cyfrowe przez swiatlowod. Teraz pytanie ktorym wyjsciem da sie przeslac do
telewizora obraz w pelnej rozdzielczosci bo wydaje mi sie ze zwyklym
antenowym obetnie mi do rozdzielczosci PAL. Wiec pytanie czy wyjsciem
optycznym pojdzie sygnal w pelnej rozdzialce?