Re: Czy da się z DVD na FullHD?

Autor: CeBeR <precz_z_sekcijanstwem_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 13:01:15 MET

sampaaa pisze:

> Mam na plytce DVD fajne dema filmow w Full HD (1920x1080). M am tv z obsluga
> full hd i na razie tylko zwykle DVD z wyjsciem antenowym, cinch i chyba
> cyfrowe przez swiatlowod. Teraz pytanie ktorym wyjsciem da sie przeslac do
> telewizora obraz w pelnej rozdzielczosci bo wydaje mi sie ze zwyklym
> antenowym obetnie mi do rozdzielczosci PAL. Wiec pytanie czy wyjsciem
> optycznym pojdzie sygnal w pelnej rozdzialce?

Wyjściem optycznym pójdzie sygnał audio - do tego ono służy. Oczywiście
tylko z nośników, które to "zwykłe DVD" odczyta, czyli na pewno nie z
tej płyty o której piszesz. Te demka obejrzysz na telewizorze, jeśli
podepniesz pod niego komputer zdolny je wyświetlić i wyposażony w kartę
graficzną zdolną do wyświetlenia obrazu Full HD - np. przez HDMI albo
DVI z odpowiednią przejściówką.