Re: Kabel TV

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 01 Mar 2008 - 12:08:28 MET

Sat, 1 Mar 2008 11:58:50 +0100, darnok napisał(a):

> Jesli przejsciowka cinch<->svhs jest prawidlowo zrobiona to powinna dzialac.
>
> SVHS to jest takie wyjscie gdzie jest oddzielnie informacja o jasnosci
> (luminancja) i kolorze (chrominancja) nadawane.
> W composite (cinch) te informacje ida po wspolnym drucie.
> Przejsciowka po prostu fizycznie laczy te 2 informacje na jeden drut. Czasem
> jest jakis kondesator odsprzegajacy chrome (jak smieci na obrazie).

Cóż, albo niepełnosprytny jestem, albo coś nie zadziałało, bo misterny plan
połączenia wział i nie ruszył. Ale zdobyliśmy normalny monitor CRT i jakoś
się obyło ;)
W każdym razie skoro piszesz, że to jednak możliwe, to potestuję jeszcze na
innym telewizorze i konfiguracjach, bo nie było za bardzo czasu na te testy
ostatnio.

--
Kapsel
  http://kapselek.net