Problem z ktorym sobie chyba sam nie poradze...

Autor: news.dialog.net.pl <gorzasty.to.zbedne_at_o2.pl>
Data: Sat 01 Mar 2008 - 12:17:06 MET

Witam

Nie potrafie sobie poradzic z pewnym szkodnikiem na moim kompie. Wlasciwie
to nawet nie wiem czy to szkodnik.... Objawy sa takie. Niektore rzeczy jak
chodzily tak chodza. Niektore potrzebuja 6 razy tyle czasu zanim sie wlacza
a niektore wogle nie uruchamiaja sie... Najczesciej wyskakuja bledy w stylu:

"jakasapikacja.exe nie jest poprawna aplikacja systemu Win32"

Nie moge zainstalowac zadnego antyvira a probowalem co najnniej 8... Moj
Avast przestal chodzic i nie ma go nawet w trayu. Po kliknieciu na jego
ikone celem uruchomienia mam dokladnie ten komunikat co powyzej. probowalem
sciagnac jakies rootkit detectory ale zaden sie nie wlacza lub nawet nie
chce zainstalowac ;(

Tryb awaryjny nie chodzi.

Pierwszy raz mam cos takiego od 10lat... jak sobie z tym poradzic?

Dziekuje z gory za pomoc!

Pozdrawiam

Piotrek