Re: Co jest nie tak?

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 23:42:23 MET

.Peeter pisze:

> Właśnie przez Speedstep. Spróbuj obciążyć procesor jakimś programem,
> np. SuperPi i ponownie uruchom CPU-Z. Powinno być 8x. :)
>
> Hint: można to wyłączyć w biosie (co np. ja zrobiłem).

Fakt, miałeś racje.
Jak obciazylem to x8 i 2667 sie zrobilo.
A co z tymi pamieciami.
Mam OCZ 4-4-4 ktore powinny wedlug www oczeta miec napiecie 2.1V a
everest mi pokazuje caly czas 1.9V mimo ze w biosie podnioslem napiecie
o 0.2 co powinno dac w sumie 2.1 ale nie daje.
A w biosie ( plyta gigabyte EP35-DS3 ) nie pokazuje mi napiecie jakie
mam, moge tylko dodawac po jednej dziesiatej.