Re: e-SATA

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 23:29:39 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Latet"
>Czyli raczej nic sie nie da z tym zrobić. Jesli wymaga
>restartu, to wymagać go będzie.
>Konkretnie chodzi mi o płyty główne ASUS-a
>jadna z chipsetem Intel P35 - i na plycie jest e-SATA,
>a druga nie pamietam, nieco starsza (tylko wewn. złącza SATA).
>
>W calkiem innym kompie (5-letnim) SATA jest tylko na karcie PCI
>i tam wlasnie dziala "widzenie" dysku włączonego na żywca.

Teoretycznie rzecz biorąc - (e)SATA z natury rzeczy powinna wspierać
hot-swapping. Innemi słowy - jak będziesz robić przełączania przy
włączonym komputerze, nic się nie powinno stać. Tyle, że system
operacyjny musi się zorientować, że coś się zmieniło i odświeżyć sobie
informację o dyskach. A za to już odpowiada driver.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Z uwagi na poprawe jakosci swadczonych uslug
\  Kruk@epsilon.eu.org   / w dniu 04.12.2002 w godz.  07:00 - 08:00 mo-