Re: e-SATA

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 21:42:56 MET

> Chipset, drivery.

Czyli raczej nic sie nie da z tym zrobić. Jesli wymaga
restartu, to wymagać go będzie.
Konkretnie chodzi mi o płyty główne ASUS-a
jadna z chipsetem Intel P35 - i na plycie jest e-SATA,
a druga nie pamietam, nieco starsza (tylko wewn. złącza SATA).

W calkiem innym kompie (5-letnim) SATA jest tylko na karcie PCI
i tam wlasnie dziala "widzenie" dysku włączonego na żywca.

Dzięki,

latet