Re: Vista 64 bit PL i ciągły niebieski ekran po jej zainstalowaniu w trakcie uruchamiania.

Autor: <marekbilski_at_wp.pl>
Data: Wed 27 Feb 2008 - 21:48:58 MET

On 27 Lut, 08:55, Radosław Sokół <Radoslaw.So...@polsl.pl> wrote:

> *Jaki* niebieski ekran?
>
> Jak naciśniesz F8 podczas startu, masz możliwość wyłączenia
> restartu po niebieskim ekranie.
>
> --
> |""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
> | Radosław Sokół  |  http://www.grush.one.pl/%a0            |
> |                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |
> \................... Microsoft MVP ......................../

Niebieski ekran który pojawia się w czasie instalacji Visty, gdy wyjme
płytkę i próbuje włożyć ze sterownikami dysku to (występuje on
czasami):
"
A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent
damage to your computer,
If this is the first time ...
Check to be sure you have adequate disk space. If a driver is
identified in the stop message, disable the driver or check with the
manufacturer for driver updates. Try changing video adapter.
Check with your hardware vendor for any Bios updates. Disable BIOS
memeory options such as caching (to zrobiłem) or shadowing (tego nie
mogę znaleźć w bios). If you nedd to use Safe Mode to remove or
disable components, restars your computer, press F8 to select Advanced
startup options, and then select Safe Mode.
Technical information:
*** STOP: 0x00000007E (...)
"

A przy starcie Windows po jego zainstalowaniu pojawia się inny
niebieski ekran, ale trwa to pół sekundy u nie można go podejrzeć, a
opcja po F8, aby się nie restartował system, o której mówisz - nie ma
jej, są tylko opcje: tryb awaryjny, tryb awaryjny z obsługa sieci,
tryb awaryjny z wiersza polecenia, ostatnia dobra konfiguracja i
uruchom normalnie.

P.S.: W trybie awaryjny zawsze staje na ładowani pliku crcdysk.sys.

--
Poz,
  KatMPB