Re: Logitech - gwarancja

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Tue 26 Feb 2008 - 03:25:41 MET
Message-ID: <fpvt98$lds$1@news.interia.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "kuba" <yaqoob@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:302f.00000052.47c2871e@newsgate.onet.pl...
> Hej,
>
> Czy ktos ma jakies doswiadczenia z serwisem gwarancyjnym Logitecha?
>
> Kupilem jakis miesiac temu myche MX Revolution, niestety myszka sie
> zawiesza i
> nic z tym nie moge zrobic. Najchetniej bym ten szajs oddal i wzial z
> powrotem
> moje pieniadze, ale pewnie nie bedzie tak kolorowo.
>
> Jestem sklonny doplacic i wymienic Revo na G9. Gdzie mam sie o cos takiego
> prosic/wyklocac - w sklepie gdzie ja kupilem (krakowskie Apollo, niestety)
> czy u
> Logitech Polska? Oczywiscie na polska infolinie dodzwonic sie nie idzie.

Jak Ci juz całkiem zbrzydnie, to moge ten szajs odkupić :)
Received on Tue Feb 26 03:30:10 2008

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 26 Feb 2008 - 03:51:09 MET