Logitech - gwarancja

Autor: kuba <yaqoob_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 10:15:11 MET

Hej,

Czy ktos ma jakies doswiadczenia z serwisem gwarancyjnym Logitecha?

Kupilem jakis miesiac temu myche MX Revolution, niestety myszka sie zawiesza i
nic z tym nie moge zrobic. Najchetniej bym ten szajs oddal i wzial z powrotem
moje pieniadze, ale pewnie nie bedzie tak kolorowo.

Jestem sklonny doplacic i wymienic Revo na G9. Gdzie mam sie o cos takiego
prosic/wyklocac - w sklepie gdzie ja kupilem (krakowskie Apollo, niestety) czy u
Logitech Polska? Oczywiscie na polska infolinie dodzwonic sie nie idzie.

Kuba