Re: obudowa z filtrem

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Feb 2008 - 01:26:36 MET

Powitanko,

> za kilka tygodni czeka mnie kolejny zakup wiec jak ktos cos wie
> o gotowych sprawdzonych albo ew. dajacych sie latwo zaadaptowac
> rozwiazaniach nieprofesjonalnych

Mam taka, albo bardzo podobna:
http://www.pixmania.com/pl/pl/134309/art/cooler-master/obudowa-pc-centurion-5-si.html
Jak po roku dla przyzwoitosci otworzylem kompa, zeby w nim odkurzyc, to
bylo czysciutko jakbym wczoraj go zmontowal. Na calej przedniej sciance
jest bardzo delikatna gabka, ktora nie utrudnia przeplywu powietrza, ale
kurz zatrzymuje. Moje modyfikacje, to przelaczenie przedniego wiatraka na
5V i zatkanie otworow bocznych folia.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)