obudowa z filtrem

Autor: tg <a_at_a2154.a>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 23:46:48 MET

mam ci ja obudowe chiefteca GH-01BW-OP, calkiem mila, tylko ma
pewna dla mnie istotna wade - komp stoi sobie w dosyc ciezkich
warunkach przyrody ;) i jest w nim pelno kurzu juz po 2 tyg
od uruchomienia (24/7)

ogolnie jestem w trakcie kombinowania z filtrami z rajstop ;)
i wynajdowania cudow zeby to nieco ograniczyc

jakos sie nie natknalem na gotowe rozwiazania, ale moze jest
cos co mozna polecic a spelnia jak najwiecej z tych warunkow:

- 600 pln
- big tower (ew. midi)
- obudowa z filtrem powietrza na wlocie
lub
- obudowa z tak rozwiazanym wlotem ze mozna sobie cos wykombinowac

chiefteca raczej nie wymecze tak zebym byl zadowolony bo za duzo
do pozaklejania jest zeby uzyskac jeden konkretny wlot i go
filtrowac - na 'firmowo zaplanowanym' wlocie jest niby miejsce na
wentylator 80 ale nawet z nim powietrze i tak jest ssane przez
niemal wszystkie inne dziury, wiec stosowanie filtra tak jak jest
teraz mija sie z celem bo jak on ten strumien ograniczy to
jeszcze wiecej syfu bokami poleci

z kolei zatykanie wszystkiego poza tym co ma byc zaowocuje
pewnie znacznie mniejszym przeplywem i wieksza temperatura
no ale tu sie juz bede bawil
pewnie bedzie trzeba dolozyc jakies wentylatory, wiec znow
glosnosc wzrosnie (co tez ma pewne znaczenie, a raczej bedzie
mialo w kolejnym kompie)

za kilka tygodni czeka mnie kolejny zakup wiec jak ktos cos wie
o gotowych sprawdzonych albo ew. dajacych sie latwo zaadaptowac
rozwiazaniach nieprofesjonalnych (w kazdym razie mieszczacych
sie w cenie) to bede wdzieczny za podpowiedz