Ciągłe resety kompa ?

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.skasujto>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 08:50:28 MET

Witam
Złożyłem własnie nowego kompa, no i wszytsko ok. Ale klient go wziął do
domu, i mówi, że następuje non-stop jego reset. Po kilku sekundach od
startu, nie zawsze w tym samym miejscu, ale nawet winda nie zaczyna się
ładować, tylko na biosie. Komp typu ASUS P5K, P4500, NVidia 8500, !GB Ram,
HDD 160 GB, 3 wiatraki wewnetrzne, typowy no-name zasilacz 400 W (Deer). Nie
miałem go jeszcze u siebie po tym, ale domyślam się, że zasilacz szwankuje
na 99 % ?

Fantom