Re: Ciągłe resety kompa ?

Autor: aaa <test_at_test.ccc>
Data: Mon 25 Feb 2008 - 09:10:55 MET

Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
news:fpts2j$pod$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Złożyłem własnie nowego kompa, no i wszytsko ok. Ale klient go wziął do
> domu, i mówi, że następuje non-stop jego reset. Po kilku sekundach od
> startu, nie zawsze w tym samym miejscu, ale nawet winda nie zaczyna się
> ładować, tylko na biosie. Komp typu ASUS P5K, P4500, NVidia 8500, !GB Ram,
> HDD 160 GB, 3 wiatraki wewnetrzne, typowy no-name zasilacz 400 W (Deer).
> Nie miałem go jeszcze u siebie po tym, ale domyślam się, że zasilacz
> szwankuje na 99 % ?
>
> Fantom

No tak na to wskazuje. Ale radze ci go najpierw sprawdzic na lewo i prawo np
u ciebie jak sie zachowuje. Kiedyś miałem problem z tym ze neostrada nie
chodziła a co było przycyzną nikt nie wiedział okazało sie ze koleś u siebie
miał starą instalacje elektryczną po zmianie gniazdka neo poszło :-).
Sprawdz inne podzespoły