Re: zintegrowana grafika - pytanie

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 16:44:54 MET

JIL pisze:
> moglbys rozwinac ten temat?
> mam plyte na 690g - konkretnie foxconna, wiele moich dylematow
> rozwiazaloby wyjscie tv-out

a może masz już wyjście tv-out w postaci gniazda na płycie do
podłączenia kabelkiem śledzia z gniazdem tv-out - coś takiego mają na
wyposażeniu fabrycznym niektóre z tych płyt w teście:
http://pclab.pl/art25940.html

Może da sie dokupić opcjonalnie takie śledzie tanio, więc zabawa w
lutowanie nie będzie potrzebna?

btw: coraz bardziej podoba mi się idea grafiki zintegrowanej, gdy ktoś
nie gra w gry to niezłe rozwiązanie :)

--
pozdrawiam
STranger