Re: zintegrowana grafika - pytanie

Autor: Konrad N>S> <najswiezy_at_op.pl>
Data: Sun 24 Feb 2008 - 17:11:19 MET

Użytkownik "STranger" <pisznaberdyczow@icpnet.uk> napisał w wiadomości
news:fps3as$m5m$1@opal.icpnet.pl...

> btw: coraz bardziej podoba mi się idea grafiki zintegrowanej, gdy ktoś nie gra
> w gry to niezłe rozwiązanie :)

nie gram i nie będę, i dlatego mnie też interesuje taka płyta z grafiką.

tylko nie wiem czym różni się jedna grafika od drugiej. zwrócił mi uwagę psylo
(słusznie), że nie są to jakieś wydajne produkty, jednak wciąż nie wiem, czy
lepiej kupić (zintegrowaną) grafikę G35, G33, G31, GMA 3100, GMA X3100, GMA
3000, GMA X3000, G965, G945, AMD 690G, radeon1250, itd. między nimi na pewno
będą jakieś róznice, któraś będzie lepsza (bo np. nowsza) od innej (od np.
starszej).